fredag 15 januari 2010

Snabba cash som bok el. film?

En av bokringen "Pockethexorna på utflykt"s böcker kommer nu ut på bio med start idag!


Har ni som jag fått, för så där två år sedan, Jens Lapidus pocket "Snabba cash"?

Har ni som jag tittat på den där boken o tänkt -"hm, den var inte så tokig kunde nog bli en bra film..." ?

Har ni som jag läst att Jens Lapidus bok "Snabba cash" har biopremiär idag?

Har ni som jag läst vad det står längst ner på reklamaffischen för filmen "Snabba cash"?


-"EN MILJON SVENSKAR HAR LÄST SUCCÉROMANEN, NU KOMMER FILMEN"

Tänk att det ska behövas att vi bokläsare visar vägen för att det ska gå att sälja filmer här i landet.

Ge er själva en klapp på axeln för att ni är så duktiga och säljer film åt SF.

Ni som ser filmen kan väl skriva en rad och berätta vilken som var bäst, boken eller filmen.

Vad bokringens läsare tycker vet vi inte för hon/han har ännu inte svarat, men förhoppningsvis kommer det snart in en kommentar så vi får veta, boken el. filmen!

5 kommentarer:

Razzy sa...

Du kolla in min blogg och tala om för mig om jag är ett WoW-fans eller ett totalt tokigt WoW-fans *hihi*

Tea Lady sa...

Så haussad som den filmen blivit så måste man ju bara se den, antar jag. Jag får återkomma med rapport.

Tack för hälsningen hos mig. Glad att kunna tipsa om teupplevelser i andra länder! Ja, jag har hört att danskarna är litet utarmade vad gäller te, märkligt. Jag har några danska kunder som är så glada att ha hittat mig.

Kramis och ha en bra dag!

Lena

Anni sa...

Jag har bara läst boken och känner att filmen, nja den väntar jag med att se tills den går på teve...

Susjos sa...

Jag är helt såld på duktiga Joel Kinnaman som jag nu sett i Johan falk filmerna på TV på söndagar.
Så jag blir extra nyfiken på filmen Snabba Cash,MEN jag har inte läst boken! Måste nog göra det först....
Kram :)

Erika sa...

Jag har varken läst boken eller sett filmen, men har fått kommentarer av en killkompis som gjorde bårdera: Han tycker att boken är runt tio gånger bättre än filmen, varför? För att någonting.. kommer inte ihåg:P Ska fråga i morgon ...;D Sen lägger jag in en ny kommentar(A)