torsdag 10 september 2020

Majsan upptäcker världen






 Nu har vår sex veckor gamla kattunge börjat upptäcka världen.
Bokhyllan är en av favoriterna att klättra i, för att inte tala om de underbara böckerna som är gjorda för att tugga på.

Favoritboken verkar Deborah Balls bok Huset Versace vara ifrån förlaget Bladh by Bladh. Nu är det så att den här boken, till lilla Majsans eller Maj-Lis som hon egentligen heter, stora förvåning även går att läsa istället för att tugga på den. Det är också en helt otrolig bok som både tar upp Gianni Versaces liv och gärning plus hans tragiska bortgång. Eller som författaren beskriver boken -"Genialitet, mord och överlevnad".

 Ni liksom jag som älskar hans design måste bara läsa den här boken för den är verkligen underbar. Man får reda på hur hans liv var innan framgången men även hur krokig hans väg var fram till han kunde börja skapa åt sig själv. 
Jag ger självklart den här boken ett stort HI! eller en 5-a som andra kanske skriver när de recenserar och inte är Pockethexor.

Nu kanske jag är lite jävig i den här frågan för jag anser att jag gifte mig med den bäst klädda mannen någonsin, när jag 1988 gifte mig med min make i sin nya Versace kostym!



2 kommentarer:

Anni sa...

Söt katt, snygg man och bra bok - vad mer kan man begära? :-)

Pockethexan sa...

Ja Anni du förstår mig verkligen <3