onsdag 21 juli 2010

Ordlös Onsdag

v.29 Metall

12 kommentarer:

Gunsside sa...

Så vakre bilder, herlige farger ;)

Elle sa...

Verkligen fina bilder! Precis som de du visade i det tidigare inlägget!
Mer säger jag inte till din "ordlösa" onsdag, för idag känner jag mig lite ordlös...
Kram Elle

Rimkogeren sa...

Bravo - Genialt, man hører næsten råbene...

Cecilia Artista sa...

Härliga bilder från berg- och dalbanan! Framför allt den första är så fin med härligt ljus!

En kommentar till - hoppas du inte tar illa upp men jag tycker att det svartvita stora "tapet"mönstret förtar intrycket av dina fina bilder.

Elle sa...

Om du vill kan jag låna ut ett par barn till strandbesöken!! *ler*
Men jag förstår vad du menar...man har ingen att ständigt se efter, ingen som tappar glass i sanden, försvinner bakom nästa våg eller gräver ner sig i sanden.
Ta med dig en av dina böcker och njut av att kunna läsa den ostörd!!

Vi är sällan iväg hela familjen, besöket i El Parko gjorde jag ensam med de två små. Även jag har tonåringar som har andra intressen och maken jobbar mest. Det gäller att ta tillvara de små möjligheter man har att förgylla vardagen lite.

Nu förgyller jag den vidare bland mina dammiga papper...*suck*
Barnen har jag skickat till en kompis för övernattning!

Ha det bra och hälsa din vandrande make (vart han nu vandrar...?)
Kram Elle

Misswhatsit sa...

Snyggt fotat! Där var det gott om metall.:)
Ha en bra kväll!

Wildhearts sa...

Snygga färger i det första kortet.

Nu har jag läst ut boken. Recension kommer snart. Har till och med hittat en läsare efter mig :)

Unknown sa...

Morrn.

Första bilden, minus trädet hade varit en toppbild.

Ha de bra.

Hasse A

Pysselfarmor sa...

Vilket härligt perspektiv på första bilden! Men aaaaaahhhhhhhhhhhh jag är höjdrädd!

Pialotta sa...

Äta karamell, åka karusell;) Riktigt läcker bild din tvåa:)

Maria sa...

Hej min vän!
Kikar in hos dig för att få något bra lästips och jag tror att jag skall läsa "utan bagage", men har inte bestämt mig än. Skall kika vidare här på din blogg i jakt på något bra i läsväg:)
Ha en underbar dag!
Kramar Maria

Jess sa...

Gröna Lund har vi nyss besökt och jag vågade mig upp i Insane...
Tittar in hit för jag hörde att du har tips på pocketdeckare, så nu ska jag kolla runt!
Ha en trevlig dag! /Jess