torsdag 21 april 2011

"När nu hottar vi upp bokbranchen......!"


Hej alla BokÄlskare! Oumberlige Peter här! Pockethexans man och "ledagare", ja Ni vet den där killen som släpar runt på Pockethexans alla stolar och prylar då Ni träffar henne i olika sammanhang! Passar på och skriver en rad medans Hexan sover sin skönhetssömn! Jag skriver en liten rad här på Hexans blogg för jag är lite upprörd! Jag är själv en stor "bokslukare" och jag gillar det här med "bokbloggskulturen", men jag blir både "orolig och ledsen" då jag kommenterar hos en del av Er och då blir "refuserad" eller rent av dissad! Särskilt intressant blir "sågningarna" där jag kommenterat hos bokbloggare som både är bibliotekarier och lärare.......hur var det med det fria ordet? Fast jag vill inte gnälla, det här gäller ett fåtal, de flesta svarar och några har faktiskt skickat riktigt trevliga mail istället för att kommentera på Min Blogg Oumberligating! I vilket fall som helst, mig slipper man inte, vi ses på Bokmässan i Göteborg och alla är Välkomna att besöka Pockethexan och Oumberlige Peter i vår Husbil "The Loove Machine" vi står parkerade på Handikapparkeringen utanför, Ni hittar lätt oss för ut hur högtalarsystemet så strömmar det ut soft sexig soulmusik......Bilen kallas inte för inte "The Loove Machine"........! Föresten vad tycker Ni om det nya förslaget till logga för Pockethexorna? Den är ju för trist den som Lilla Frun, alltså Pockethexan har nu, men så är hon ju ingenjör också.........Lilla Frun är ju en Pudding av rang och då krävs det ju en riktig logga.......jag har låtit en konstnär som är knuten till mitt Galleri "Gallery Erotic Banana of Sweden" göra en ny förlaga......vad tycks! Nu måste jag sluta för Pockethexan måste få sin medicin annars blir det kramper och ilfart till Sjukhus med ambulans! När ni tröttnat på böcker så är Ni hjärtligt Välkomna in till min blogg Oumberliga Ting......idag har jag faktiskt ett boktips att bjuda på!
Vid Datorn som vanligt Ulv Röde alias Peter Olofsson!
PS: Skärtorsdag idag......kanske tappar PocketHexan någon bok över just dig på sin väg till Blåkulla......GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Hanna sa...

HAha, en toppenbild tycker jag! Jag kommer till Bokmässan och ska kolla efter the löööve machine. ;) (Men ska hexan inte vara inne på mässan, det trodde jag?)