onsdag 7 september 2011

Jag har vunnit ett pris!

Det kom ett vadderat kuvert ifrån Hongkong i Kina till mig idag...?
Vad kan det här vara?


Ut rullade det världens sötaste klocka, en ringklocka!

Nja alltså inte en sådan man har på en cykel eller den sorten de har på skolor för att tala om att nu är rasten slut, utan en ring med en klocka på!


Jag har alltså vunnit den när jag var med i en av de bloggtävlingar som jag har anmält mig till höger här i min blogg.

Tyvärr har länken till den/de som har gjort
tävlingen
försvunnit och jag kan inte hitta mailet med hälsningen ifrån
dem där det står att jag har vunnit och att jag skulle skicka min adress till dem då det har gått mer än en månad sen jag fick det mailet.

Men ni kanske känner igen er själva ni som har gjort tävlingen eller att det är någon av er som känner igen dem. Jag vill bara hälsa och tacka för ringen som nu har kommit fram det enda problemet med den är att den är så snygg så att jag har svårt att få behålla den då min kära 17-åriga dotter så gärna vill låna den hela tiden..









8 kommentarer:

tankar från mitt fönster sa...

Grattis till det fina priset!
trevlig helg!
kram

victoria sa...

Hej!

Jag har en tävling där man kan vinna en valfri vara från Erikas Garderob eller Runns.se. Du får väldigt gärna vara med! :)
Där vet jag allt att dom oxå har ringklockor ;)

http://vickelido.blogg.se/2011/september/vinn-valfri-vara-fran-erikas-garderob-eller-r.html

MVH Victoria

Anonym sa...

Stort Grattis!!! Den var riktigt snygg, klockan. kram

4U2 sa...

Den har du förtjänat!
sv: visk, visk ... en liten sådan där sak som ljus kommer från ... visk, svisk :) ;)

Lippe sa...

Om jag var din dotter skulle jag också tjuta till mig att få låna den! Ursnygg!
Kram ♥

Böckerx3/Metta sa...

Jag har köpt en sådan på Kappahl och den är läskigt lik!

Boktokig Eva Boström sa...

Grattis! Den var verkligen fin!!!

online pharmacy sa...

Jag har alltså vunnit den när jag var med i en av de bloggtävlingar som jag har anmält mig till höger här i min blogg.