lördag 5 februari 2022

Ett år försent

 Det här inlägget skulle egentligen ha lagts ut här i bloggen för ett år sen, hamnade bara på Instagram och Facebook. Men precis som med min bokjulkalender vill jag även göra min blogg komplett och lägger här med ut det gamla inlägget. Håll till godo!


Jag bara älskar den här almanackan som jag fick som recensionsexemplar i januari av galagoförlag.
Visst blir man lycklig när man ser de härliga teckningarna och skämten som #diskbankstecknaren Ulrika Linder har gjort. Hon förhöjer dagen varje gång man ser dem. Bara det att hon ritar skämten på gamla kuvert som ligger och skräpar överallt gör det ännu roligare. Att man sen känner igen sig att kuverten får bli anteckningsblock när man snabbt behöver något att skriva ned på, gör det till att man känner ännu mer med henne.
Jag ger självklart #diskbänkstecknarenskaoskalender2021 ett stort HI! =5a från Pockethexan själv.

Inga kommentarer: