lördag 10 januari 2009

God Morgon Alla Älskare Av Lätta Pocketböcker!


God Morgon! Idag har Pockethexan lånat in mig dvs, Jernsaxen som skribent på hennes sida, hon hälsar att det är ett stort undantag men det är nödvändigt då hennes ena hand fortfarande är obrukbar, men hon vill inte tappa sina läsare och när hon ser att det kommer ett 10-tal nya besökare varje dag så måste de självfallet få ett boktips trots sjukdom och elände.
Sagt och gjort, jag dvs Jernsaxen har hittat en annan trevlig sajt om böcker alla är inte utgivna i pocketform ännu, men ett flertal är på gång. Skribenten för denna sida heter Petra gå in på
www.enannansida.se och hitta en ny bok att läsa under rubriken: -En bokdjävuls liv och lustar!
Mycket nöje, Hexan själv hälsar så mycket till alla! Forsätt att ge kommentarer, pekfingervalsen fungerar för små korta skrivande inslag.
Vid datorn Jernsaxen! (Besök göres hos www.jernsaxen.blogspot.com eller www.oumberligating.blogspot.com Trevlig helg!


4 kommentarer:

Nippertippan sa...

Svar: Ja, men så är det ju, man kan inte rädda världen just då när man först och främst måste fokuseras att rädda sig själv! Jag brukar inte fundera så mycket på världsnyheter heller då när jag själv har mycket på gång, men sen när det lugnar sig i då brukar jag alltid återgå till mina intresseområden. Som just nu tex. Det händer inte så mycket här hemma. Vi har haft lite turbulent över julen och nu har det lugnat ner sig och nu har jag igen tid att fundera vad det är som sker världen över.
Man ska göra det som känns bäst för en och jag hoppas att ingen känner sig påtvingad genom mina filosoferingar. Orkar man inte med sånt just nu, är det helt okej. Och om man känner att man vill "göra" insats ändå fast man inte orkar "göra" någonting kan man altid lägga en slant i röda korsets bössa eller någonting likt det.
Jag brukar också läsa lite olika sorts böcker för att kunna fly till olika sorts tankar och stämningar ibland. Det är en av mina stora intressen. Att läsa böcker alltså.
Ha det gott och hoppas din arm börjar kännas bättre!!!
Kramiz:)

Petra sa...

Hej! Tack för ditt inlägg, men jag har gjort massa inlägg sen den 21:a december. KOnstigt om du inte ser dom?

www.enannansida.se/

Petra sa...

PS: Självklart är det okej att du länkar till mig!:) Jag har tänkt att skriva om er blogg också!

Unknown sa...

Hoppas du snart känner dig bättre och du kommer på fötter igen!

Inte så roligt när man inte kan använda båda händerna i sitt daglia liv med allt vad det innebär!

Krya på dig och sköt om dig och din familj!
Må gott
Kram Tildé