onsdag 2 september 2009

Ordlös Onsdag

v.36 nr 50

7 kommentarer:

RANA sa...

Det ser helt underbart ut!! Jag kan inte seglar men älskar havet. Längtar alltid dit.

Kram, Rana

RANA sa...

kan inte SEGLA

men det fattade du

ElinsPhoto sa...

Jag har aldrig seglat men det ser underbart ut.

Anonym sa...

Det ser härligt ut, men jag funderar om det är en optimistjolle? Den ser inte lika stor ut som en segelbåt, men kanske lite för stor för min fundering?

Nummer 50 har den i alla fall klart och tydligt på seglet och visst längtar jag lite efter vattnet, den varma vinden och solen.

/Bildgatan

ElinsPhoto sa...

Tack för tipset, den boken ska jag absolut fixa. Om jag tycker lika bra om den som du ska jag tipsa lärarna på utbildningen om boken :)

Anonym sa...

Härlig bild!

Fru Pusselbit sa...

Vilken underbar bild! =)