tisdag 2 februari 2010

Tisdags Tema

v.5 Liggande

7 kommentarer:

Unknown sa...

Morrn.

Lagom kul att bli liggande i kö på
Skanstullsbron.

Hade bra.
Hasse A

AmeliaWatson sa...

Johanneshovsbron. =o)

Vad är det som är liggande?

Maria sa...

Att hamna i bilkö är inget kul!
Ha en fortsatt bra dag!

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja liggande i såna här bilköer är inget kul.

Vad beträffar min bild från Spanien, så bor jag inte där längre utan i Göteborg.

Solvarma kramar från Irene

"Lillagul" sa...

Nää inget jag behöver stå ut med på morgnarna precis :)
Fördelen med att bo i en småstad ;-)

Sirpa sa...

Annorlunda tolkning, men jag gillar din bild!

Anni sa...

Sånt slipper jag! Däremot pulsar jag fram genom den alltjämt liggande snön, ca 4500 steg varje morgon... i motvind, i snöfall, i sol, i kyla...

Och så läser jag...