fredag 26 februari 2010

Fredags Färger

v. 8
Beige
Brun
Orange

7 kommentarer:

Misswhatsit sa...

En klockren tolkning av temat för dagen.
På 70-talet gick hela min lägenhet i dessa färger. Numera finns dom bara kvar i mindre skala.;)

Provade kolla på info om pockethäxorna, men lyckades inte få upp länken. Får försöka igen.
Ha en skön helg!

Jah Hollis sa...

Det får man väl säga var godkänt i denna udda färgkombination. Fast kallas inte den där hårfärgen cendré?

Carpe Diem. sa...

Oja! det där känns igen!=D
Och färgerna är jupå väg tillbaks igen. Ibland träffar man på ett mode man hade när man var ung, och tänker int nu igen!!

Ha en trevlig helg! Här kommer helgen att vara framför tv:n.
Kram

mimmi sa...

Det var en bra tolkning av dagens tema :)och vilken tur att han fyllde år så du hade denna bild ;)

mimmi sa...

Hej :)
Jag var på semester här i Sverige ..för 35 år sedan.. och som du kan se .. så blev jag kvar ..det blev en lång semester ;)Jag hamnade här under min resa .. mötte min man och så .. ja .. jag är kvar som sagt :D
kram

Carpe Diem. sa...

Ja det var tråkigt att svenskorna förlorade bronset! Men...dom kom iaf längre än killarna, så man får väl glädja sej åt det!
Sen curlingdamerna!! Suttit och sett reprisen och bölat!
Här snöar det som bara den, hoppas nån kan komma och gräva fram oss till våren....
Kram

Anni sa...

Rena 70-talet! Och jag tycker lika illa om den färgkombinationen nu som då ;-)