onsdag 10 mars 2010

Ordlös Onsdag

v.10 Tidiga vårkänslor


(fotot taget av äldsta sonen)

11 kommentarer:

mimmi sa...

Här ser man ju att det är lite vår på gång och vårkänslor finns också ;)

Anni sa...

Tänk om han tog den när jag tog en bild från Gamla Stan mot hissen! Ska bestämt zooma in min bild och kolla om det står en vit jacka där - visst vore det häftigt!

Elle sa...

Det ser vårigt (men samtidigt kallt...) ut! Här skiner solen också, men jag sitter inne med sjuka barn :( Tur att man har fönster.
Du ville veta hur det går för min ranunkel...ok, idag kommer sanningen...hela sanningen!!
Ha en vårig och skön dag!
Kram Elle

Carpe Diem. sa...

öh...vår, vad är det?! Det kom 1 dm snö inatt...OCH det har börjat om att snöa igen! HJÄLP!!! Har nu ca 90 cm snö...............
Men det är trevligt se andras vårbilder! Det blir vår här oxå, tror jag....
Kram

Elle sa...

Tack för ditt besök!
Den andra ranunkeln blommar och frodas (fortfarande..?). Var bara tvungen att tänka på din kommentar där du skrev att du ville se hur det gick för mig och min ranunkel...som om du hade haft en föraning??
Medge att du var tvungen att dra på smilbanden när du såg den!!
Om ja, det bjuder jag på idag. Man kan inte bara ha bra sidor! Eftersom det dessutom var en "skit"dag med två magsjuka ungar + en simulant *ler* s0Õ passade mitt inlägg tyckte jag.

Jag hör av mig ang. böckerna!
Kram Elle

Anonym sa...

Ja nu börjar det äntligen gå åt rätt håll. Droppet från taken väcker pirr inombords =)
Härlig bild! Är det du? Jättesöt!
Kram

Anne-Lie sa...

Jag har fått ett packet;-))

Maria sa...

Ja snart har ni också vår. Här har det vart blå himmel och sol, Helt ok men fy igår blåste det isande kallt. Vinden kom från er, norr ifrån.
Ha en härlig kväll:)

Elle sa...

För att ta upp rubriken "Tänker du på någon speciell kvinna idag"...så ville jag bara säga att jag tänker på DIG!
och hänvisar till "information" från den oumberlige...
Hoppas att det går bra idag, trots allt!
Varma kramar
Elle

Tångsnällans blogg sa...

Va kul igår kom boken! Och nu så har jag börjat att läsa den! Ha det gott/Leni

Viola sa...

Bästa pockethäxa!
Tack så himla mycket för dina kloka svamlande ;-) ord hos mig. Jag har inte orkat svarat förräns nu.
Men OJ så glad jag blev,mitt iallt elände. Och du AF och F-kassan är väl ibland sama elände. För är det inte på det ena så är det på det andra stället det tjafsas.

Ännu ingen ljusning,men hoppet finns i mig att helgen kommer att bli bra=)

Kramar i massor / Lillaviola