onsdag 9 februari 2011

Ska på träff med Henrik Fexeus!




...för nu är det dags för ett nytt event! Det är Linda Skugge som har ordnat den här träffen med Henrik och jag blev så glad för jag är ett stort fan av honom och såg alla hans program på Svt av "Hjärnstorm".

För visst är det intressant att få reda på att vi kan anvnda våra hjärnor till mycket mer än vi tror och vi ska inte tro på allt viser.



Det är på fredag jag ska se föreställning på Intiman som heter "Sinnescirkus" och det ska bli så spännande...!!







1 kommentar:

Lippe sa...

Jag tittade också på hans progran, de var jätte intressanta. Men samtidigt kan jag tycka att det är lite läskigt, fast spännande.
Tänk att leva ihop med en sådan? Skulle ju hela tiden fundera på om man gjorde saker av egen fri vilja eller bara trodde det :)
Ha det så kul!!