lördag 14 januari 2012

Tävla och vinn en minipocket från Excess!


Just nu kan du vinna en valfri minipocket från Excess!
Minibocketböckerna är bara 12 x 8 cm och får lätt
plats i jackfickan, handväskan eller i bakfickan på jeansen.

För att vara med och tävla skriver du ett inlägg på din
blogg där du länkar både till Suzans blogg
 och till Excess.

Du som inte har blogg kan maila
fem vänner och tipsa om tävlingen.

Använd gärna någon av bilderna, eller alla.

Kommentera sedan HÄR om du är med och tävlar samt
vilken titel du vill ha hemskickad till dig om du vinner.
(Titlarna som finns kan du hitta på Excess hemsida).

Senast söndagen den 22:a januari vill Suzan ha ditt tävlingsbidrag.

LYCKA TILL!







2 kommentarer:

Gudrun sa...

Hej!
välkommen att delta i min utlottning, kul att du vill vara med. :)
Ang. din fråga om kommentarer så har jag bara fått en i från dig. Det verkar som om det är problem i bland.
Ha en fin söndag.
Kram

"Hemmet är min vrå" sa...

Tack för du kika in i min blogg o yack för fina kommentaren. Nu ska jag kika runt i din, ha en trevlig helg. Kram Mimmi