onsdag 29 januari 2014

Julens bästa julklappsbok enligt Stina

 
 
Vad drömmer mitt lilla "barnbarn" om tror ni?
 
Att få busa runt med "farmors" gosedjur, hon säger att hon behöver som
provdocka...?
 
 
Jag tror att hon drömmer om att få en varm och gosig hundfilt
eller skön polotröja att burra in sig i nu i vinterkylan.
 

 
Varför tror jag det? Jo det beror på att jag fick Sys Fredens
bok "Sticka till hundenBerghs förlag av henne i julklapp.
Hennes matte påminde mig om att lilla Stina fyller
1 år nu här i januari och att hon tycker att allt i boken är så fint.
 

Vad säger ni, håller ni med? Det här är min första hundfilt jag
har stickat och Lambis reklamlamm blev faktiskt en väldigt bra
provdocka. Det behövdes en hel del provade innan jag fick ordning på
garn och stickor och allt föll på plats och jag hittade tillbaks till hur man gjorde. 
 

1 kommentar:

Elle sa...

Vad praktiskt med en egen provdocka!
Kan tänka mig att Stina tyckte att det var bästa boken ;-)
Hoppas allt är bra med dig.
Kramar Elle