tisdag 13 januari 2009

Lugn i stormen...



Som sagt, lugn i stormen, de utlovade pocketböckerna kommer att skickas. Det blev många som ville ha en pocketbok från http://www.pockethexorna.blogspot.com/, jag lovar min man håller på för fullt med att packa och skicka ut till de som anmälde sitt intresse på jernsaxen@live.se Att intresset skulle vara så stort blev bara roligt, men det är lite kostnader i samband med utskicket, så Jernsaxen har pratat med sina "sponsorer" så nu är det problemet undanröjt. Ni som redan fått Er bok och läst den glöm inte att lämna den vidare till en vän och sedan skriva in vad du tyckte om boken och du som i sin tur fått en bok via en vän, berätta även här var du fick den ifrån. Om du vill skriva ett längre inlägg med bifogade bilder tex. (vore jätte kul!) om var du fick den, vem du är, var du läste den osv. pocket så går det även bra att skriva till pockethexan@live.se så kan jag publicera hela ditt inlägg.
Dagens boktips från mig får bli Arthur & George av Julian Barnes, den här boken går det inte att berätta så mycket om för det är lätt att ge för mycket information då, jag nöjer mig med att citera sydsvenskan -"Att läsa Arthur och Georg är som att se en perfekt brittisk kostymfilm, där det bara tar två minuter innan man inser att det vankas Oscar för design och rekvisita. Humorn är torr som fin sherry"Pocketen som är utgiven av Månpocket har så kallat extra material i sig. Här hittar du bland annat information om författaren och boken som gör den till perfekt läsning i exempelvis en bokcirkel. Läs mer på http://www.manpocket.se/ Håll utkik efter pocketböcker från månpocket med en liten silverlapp, etiketten utlovar extramaterial, sedan 2005 har de gett ut en pocket i månaden med tilläggsmaterial.

Vid datorn Hexan själv, som idag ska utreda vidare vad som hänt med min hand, ha en fin dag!

1 kommentar:

Camilla Alvén sa...

Vad härligt att du själv kunde sitta/ligga vid datorn idag!
Kram på dig
Camilla