torsdag 25 november 2010

Ses vi på lördag?

För det har väl inte undgått någon att nu på lördagen den 27 nov. är det dags för utdelningen av Stora KULTURBLOGGPRISET!!!

Då har vi bloggare chansen att träffas och mingla loss samtidigt som vi hejar på vår "favao" bloggare, så att hon eller han kan kamma hem vinsten på 5 000kr!
Det är då man hoppas att man är riktigt vän med den bloggaren....<;p
Stora Kulturbloggpriset Kulturbloggar behövs!
--------------------------------------------------------------------------------
Välkommen till den festliga utdelningen av Stora Kulturbloggpriset 2010
Posted by sodergre on November 10, 2010 1 comment
Tid: Lördag 27 november 12.00-15.00
Insläpp från 11.45
Kom i tid, programmet startar i tid, det är ett fullspäckat program med både musik, teater, författare och prisutdelningar och mingel.

Plats: Dramalabbet
Östgötagatan 2
Runt hörnet vid Mosebacke Torg

Det blir ett spännande program med bland annat Börje Ahlstedt och Unni Drougge. Och chansen att mingla med hundra kulturbloggare får du bara inte missa.

Anmäl dig till evenemanget på Facebook.
Det gör du här:
http://www.facebook.com/

Ta chansen att träffa en massa mysiga kulturbloggare och andra kulturintresserade på utdelningen lördag 27 november 12.00-15.00.
Jag kommer att vara där, kommer du att var det?
PS;jag e den med gåbord/kryckor och solstol kom gärna förbi o säg hej!ds

4 kommentarer:

Elle sa...

Nu är hon ute och far igen, Pockethexan! *ler*
Minglar och får goodiebags...
Och så säger man att bloggare bara sitter hemma vid datorn?
Jag tycker att det är härligt att se hur mycket du kommer ut och har möjlighet att träffa andra bloggare/människor.
Tyvärr har jag nog inte vägarna förbi och vi kommer inte att träffas. Men säkerligen kommer vi att ses en dag ändå!
Ha det kul!!
Kram Elle

Camilla sa...

Tänkte bara meddela att pocketen har kommit fram, jag ser fram emot att läsa den, även om den bok jag redan har läst om Jack uppskäraren skrev att man aldrig kan lösa vem som det var. och just Cornwalls bok kallade han inte hålla sig till sannnigen utan påhittat så att det skulle stämma att det var just han som var Jack uppskäraren som hon säger. /camilla

Anni sa...

Hade ingen aning om att det ens fanns en sådan tillställning eller ett sådant pris! Hoppas att du hade det riktigt trevligt och träffade många goa bloggare!

Jag har skrivit en recension nu, mejlar den när jag lämnat ifrån mig boken någonstans.

Och vad gäller leran, nej inte säger kursledaren till oss vad vi ska göra - inte alls. Hon säger faktiskt mindre än vad många vill. Låter kursdeltagarna göra sina egna misstag, på gott och ont - som min glasering av änglafatet. "Den glasyren är inte klar än, men det är klart att du kan prova den"

eller
"Jag har iakttagit dig en stund nu" till en tjej som drejade och allt gick åt fanders.

En tredje tjej satt en hel kväll med ett jättefat bara för att sedan inse att det inte gick att lossa från formen. Man kan önska att läraren sa ifrån lite tidigare i flera fall...

Freedomtravel sa...

Hej! Jag vill bara tala om att Pockethexorna fått en utmärkelse på vår blogg.