torsdag 1 oktober 2015

Tack alla bokförlag för rec. ex. jag fick på Bokmässan

Tack än en gång alla bokförlag för recensionsexemplaren jag fick på Bokmässan nu i helgen. Det känns helt överväldigande med tanke på hur många böcker jag och mina medrecensenter har fått. Det är alla typer av böcker från tjocka pekböcker till stora faktaböcker via romaner, pocketar, kokböcker och barnböcker.
 

Nu har jag hittat min favorit kasse bland alla alla jag fick. Det är nämligen så att Hatten förlag gav ut en gympapåse till de som köpte böcker hos dem. Till min stora lycka fick jag också en fin blå påse med deras populära figurer Babblarna på framsidan.

 
Böckerna som ligger i min fina gympapåse är fyra böcker med de härlig figurerna Ajja och Bajja. Det unika med Hattens förlags böcker är att de även har bilder på hur man tecknar orden med teckenspråk, för de som är döva. 
Men det viktigaste av allt är att det är fyra helt underbar böcker som är till stor glädje för alla barn!


 

2 kommentarer:

Marie Eggimann sa...

Oj det var en hel del, va skoj. Jag hoppas kunna åka nästa år.

Anni sa...

Jisses, vilken hög! TUR att du hade bärhjälpen med dig! Mådde du tillräckligt bra, eller blev det till att vila extra mycket? Kram!