onsdag 16 september 2009

Ordlös Onsdag

v. 38 Liten

5 kommentarer:

ElinsPhoto sa...

Barn är ju underbara, söta som socker. Jag tror jag tar det lugnt ett tag men det är ju omöjligt att inte sugas med av bebisdoften :)
Ha en fortsatt bra onsdag!

Rimkogeren sa...

Pragtfuldt fanget, men er det høretelefoner eller høreværn ;-D

mariannlostinline sa...

Härligt med ungar! Klok pappa som har hörlurar på!

Tant Brun sa...

ååå en sån bärsele har jag köpt till lillskrutten..och du! jag håller med dig skumisar måste hålla i hop. Kram

Ingela la la sa...

Vilken bra bild på temat!

Vad länge sen jag var in till dig nu. Jag har läst ikapp en del :)

Jag kan tänka mig att din två meter långa son har slutat med overall nu ;) Tänk vad mycket minnen som kan ploppa upp när man minst anar det. KUL!

Ha en bra dag!
Kram