söndag 30 maj 2010

Ett nytt försök att komma tillbaks...

Hej igen kära bloggvänner, jag var för snabb på att ropa "Färdig!!!",
för det var jag inte..

..för hos mig kom abstinensen efteråt, å det med besked!

STORT tack för era hälsningar som jag har fått under tiden, det värmer verkligen att det finns vänner som tänker på en även fast vi inte har träffats på riktigt "IRL" .

Men nu gör jag ett nytt försök att skriva ett inlägg och jag lovar att ni kommer att få era "hexpocketar" ni som har anmält er och ni som har skickat in era recensioner de kommer att komma här på bloggen efterhand som jag orkar.

Nu idag på Morsdag vill jag passa på att tack min svärmor för att hon var så gullig och passade mig den här veckan som jag hade det kämpigt och som ett litet extra tack fick hon några "Hexpocketar" att ta hem och läsa och sen recensera.
Böckerna hon fick var av norska författare en kvinnlig och en manlig, det ska bli spännande att får höra vem hon tycker är bäst!

-Karin Fossums "Svarta sekunder" med poliskommisarien Konrad Sejer i huvudrollen mot
-Jo Nesbös böcker "Frälsaren" och "Snömannen" där den lite struligare kommisarien Harry Hole löser fallen.


Vi hörs o ses igen kära blogg vänner och jag hoppas att jag är på banan igen så att det här inte är falsklarm, igen..

6 kommentarer:

Maria sa...

Jag håller tummarna för att det skall gå bra denna gång:)
Kramar Maria

Elle sa...

Jag hoppas det går bara uppåt nu!
Kul att du är tillbaka!
Kram Elle

Anne-Lie sa...

Nog är du på banan alltid men ibland åker man i diket igen - men se nu till att försöka hålla dig på banan♥

Anni sa...

Hoppas också ♥

Anonym sa...

Åh vad glad jag blir att höra att du är på tillbakagång! Håller tummen stenhårt att allt går bra nu. Ta det lugnt och tänk i första hand på dig själv. Avvundas din svärmor som får läsa de där böckerna, mycket bra val! :D Varma kramar

Gbgmamman sa...

Hej och tack för ditt långa inlägg på min blogg. Jag förstår inte riktigt hur det här går till, men jag kommer att fortsätta läsa din blogg så jag fattar. =) Men det låter som en kul idé!