torsdag 26 april 2012

Här kan du vinna Dubbelexponering!

Tävling!





Blev du intresserad av boken jag berättade
om i mitt förra inlägg?

Ja alltså Suzanna Dilber debutroman
Dubbelexponering.

Nu kan den bli din för jag har en tävling där jag lottar ut hennes bok.

För 1 lott:
Det du ska göra för att vara med i utlottningen är att skiva en kommentar till det här inlägget och tala om att du vill vara med.

För 2 lotter:
Skriv om min tävling i din blogg/FB och länka tillbaks hit till mitt inlägg.

För 3 lotter:
Lägg till mig och bli följare av min blogg.

Tävlingen pågår t.o.m 21 maj.

Lycka till!

18 kommentarer:

Ally Regins sa...

Jag vill gärna vara med att tävla. allyregins@gmail.com

Charlotte sa...

Jag vill gärna vinna ett ex. Vore kul att prova en ny författare.

Charlotte sa...

Jag vill gärna vinna ett ex. Vore kul att prova en ny författare.

Cajsas Faster sa...

Jag tar en lott också tack!

Marie

Emelie sa...

Såg att du hade deltagit i en tävling med vinst från Dam&Knekt! Jag har också en tävling med vinst från dem nu som du hittar här: http://itsyouandme.blogg.se/2012/april/vinn-produkter-for-400-kr-hos-damknekt.html

Kanske du vill delta i också :) Den avslutas idag lördag kl 23:59 :)

Anni sa...

Den boken lät ju superspännande! Alla gånger det drabbat mina vänner har jag förstås tagit vännens parti, oavsett vilken roll de hamnat i, men nog sjutton försöker jag se lite objektivt på det som hänt också. Skrev en gång om otrohet i min blogg, efter att ha sett den underbara filmen Broarna i Madison County (för vilken gång i ordningen minns jag inte) eftersom den väckte många funderingar just då.

http://vardagsnjutning.blogspot.se/2009/11/nar-bli-otrohet-vackert.html

Jag lägger in en länk hos mig, följer dig gör jag ju sedan länge ♥

Tea Lady sa...

Hej!!
Tack för din hälsning på min blogg som jag såg först nu :(
Jag har precis börjat läsa Fyrvaktarens Dotter, så en liten recension kommer när jag är färdig.

Jag vill förstås vara med i din tävling! Jag tar tre lotter, hohoho!

Ha det bra!

Kram
Lena

Anonym sa...

Jag är med och tävlar! Jag följer dig nu på Bloglovin (blev nummer 14)

onlymeemma@hotmail.com

ejmis sa...

Jag är med!! Två lotter tack!!
=)

http://ejmis.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment

Cari sa...

Vill gärna vara med och tävla om en bok.

Anonym sa...

Åh, vad kul det vore att vinna!

//JenniP (med home-adress)

Anonym sa...

Hej!Jag vill gärna vara med och
tävla..
Mvh
Doris
vivdor@hotmail.com

evamar sa...

Åh. Jag är gärna med för den vill jag absolut läsa!

ElinN sa...

Jag är gärna med och tävlar. En ny författare för min del, så det vore spännande (och omväxlande) om vinsten tillföll mig. Ha en bra läsdag!

care69 sa...

Jag är gärna med!
har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/05/21-maj-vinn-boken-dubbelexponering.html
Blev följare nr.2 på BL.

care69(at)live.se

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är gärna med och tävlar med två lotter!

Har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/may/jag-tavlar-om-en-bok.html

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Sofie sa...

1 lott. Jag är gärna med och provar lyckan <3

2 lotter. Följer dig pá bloglovin som nr 3

MVH Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Här är gudagott att vara ! sa...

Vill gärna vara med i din fina utlottning !
Tar tre lotter och håller alla tummar !
Kram Anneli