lördag 17 september 2016

Min bästa bokrecension någonsi

Jag har fått den bästa recensionen någonsin och det är en av mina yngsta hjälp-hexor som har läst den Boken det handlar om är Alice Eklunds Banan
bok från Gilla Böcker förlag


 Läs och glädjs över varför det ska finnas böcker för alla i alla åldrar. Den här boken visar att det enkla är det bästa!


-"Bättre sent än aldrig brukar man säga 😬
...
bokrecensioner kommer här av Ella 1 år. När mamma läser bananboken vattnas det i munnen på Ella och hon smackar högt med munnen. storebror som är 4 år (han som fick boken för tre år, ev kanske tom 4 år sedan), gillar också att läsa boken. Boken följer bananens olika stadier, från grönbanan till bananmos. Boken får ett stort Hi! 😀 Har läst regelbundet i tre/fyra år nu ☺️"

2 kommentarer:

Mia Eggimann sa...

Men hur söt får man vara egentligen.

Pockethexan sa...

Ja visst är hon o jag är så stolt att ha henne som en av mina med-hexor som recenserar just pekböcker!