måndag 2 april 2018

Recension av Innebandypiraterna del 1

Nu har jag fått en recension från Pockethexan Albin 11 år som har läst och skrivit vad han tycker om Innebandy Piraterna av Sölve Dahlgren från Hoi förlag. Den här boken var med i min bokjulkalender i lucka 11. Det här skrev jag om boken: 

För sportälskaren har jag första säsongen av "Innebandypiraterna" från Hoi förlag. Det är Sölve  Dahlgren som har skrivit den här boken som det finns fem böcker till av i serien. Innebandypiraterna riktar sig till den lite klurigare åldersgrupperna 12-15 år och då kanske främst till killar som själva håller på med någon sport och kan då känna igen sig i Emil, Anton och Victor och laganda med deras lag Tågaborg. 




-"Innebandy Piraterna av Sölve Dahlgren Innebandy Piraterna tycker jag är en spännande bok som riktar sig till såna som gillar sport. Det är kul att läsa för att dom tar ett lag från idé till verklighet. Jag tycker det är spännande att läsa hur de tar motgångar och succé. Den visar att hårt arbete ofta lönar sig. Jag ger den högsta betyg. Albin Piispanen Samuelsson Innebandy Piraterna av Sölve Dahlgren
Innebandy Piraterna tycker jag är en spännande bok som riktar sig till såna som gillar sport. Det är kul att läsa för att dom tar ett lag från idé till verklighet. Jag tycker det är spännande att läsa hur de tar motgångar och succé. Den visar att hårt arbete ofta lönar sig. Jag ger den högsta betyg. Albin Piispanen Samuelsson.




Tack för möjligheten att få recensera denna fantastiska bok. Mvh Albin"


Albin är ju i bokslukaråldern men även i ishockey och innebandyslukar åldern. Den här boken räckte precis för honom att hinna läsa ut under resan till fjällen när familjen åkte bil dit nu under lovet.

Inga kommentarer: