torsdag 21 april 2011

Nu hottar vi upp Bokbranchen Del II....Glad Påsk..!"



Hallå alla Bokälskare! Oumberlige Peter här igen......Pockethexan sover fortfarande så jag passar på och "gästbloggar" lite till! Det blir inte så långt för den blåa Kaninskostymen jag lånat är lite varm och skorna var alldeles för små......som sagt, jag är lite "ledsen" över en annan sak här i bloggvärlden, det rör inte bara bokbloggarna utan även min "grupp" av bloggar Inredning/Design/Antik bloggarna, det är alldeles för få Män/Killar som bloggar totalt sett....varför? Det är ju hur kul som helst! Fast Ni alla kvinnliga bokbloggare om ni saknar killar som "läser" så hittar du dem här på Hotguysreadingbooks! Jag lovar det är en "snäll sajt", inte en länk till sådana sajter som du hittar hos mig på Oumberliga Ting inte!

Vid Datorn Ulv Röde alias peter Olofsson "Din Påskhare" i Cyberägget!

PS: Ha nu en riktigt fin helg och GLAD PÅSK!

1 kommentar:

Anni sa...

Nog för att jag gillar blått ... men ...