tisdag 3 juli 2012

Vinnaren i min boktävling!


Nu har jag dragit vinnaren
 i min boktävling där jag lottade
ut boken som jag fick när jag
var på en författarträff


Den lycklige vinnaren av
Christie Watsons bok
Små solfåglar långt bort
är:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
VIOLEN
med bloggen

Grattis till din vinst som jag hoppas att du ska få stor glädje av!
Skicka ditt namn och adress till mig på
så kommer din vinst om några dagar!

Till er alla säger jag ha en härlig sommar
och skön semester så ses vi lite då och då
här på bloggen och det kommer fler
boktävlingar här fram över!
Kramis ifrån Pockethexan själv!  



9 kommentarer:

violen sa...

Tusen tack har skickat mail!
Ser fram emot boken....

Elle sa...

Grattis till vinnaren!
Och grattis till dig som har minskat så snabbt i vikt!!
Själv ökar jag bara, men det har sina grunder.
(nej...INTE graviditet - sköldkörteln) ;)
Ha en fortsatt bra vecka!
Kram

Cici sa...

Grattis till violen!

Milla sa...

Grattis till vinnaren och ett grattis till dig, 4 kilo minus är ju toppen. Lånar receptet på brödet för det ser gott ut. Ha en fin sommarkväll, kram.

Cajsas Faster sa...

Grattis till din mindre kropp.. önskar jag kunde få riktig motivation till nåt sånt också..

Ha en skön sommar!

Marie

Anna Granström sa...

Grattis till vinnaren!

Jag har bytt blogg nu eftersom min debut snart kommer, så nu bloggar jag med mitt eget namn. Hoppas du vill följa mig där också! Kontaktar dig om recensionsexemplar när jag har böckerna hos mig.

//Fd Duktiga Tjejen.

violen sa...

Skickade ett mail tidigare men det har tydligen inte kommit fram så jag skickar det igen! Bra att du hörde av dig!
Kommer det inte heller fram måste vi göra något radikalt!

violen sa...

Tack till er som grattat mig också!

violen sa...

Puh! Nu har jag ändrat ä till e på tre ställen så jag hoppas allt är rätt...:-)

Har du fått något mail med adress????