söndag 14 oktober 2012

Fototriss

 

Fototriss

v.41 Så här ser det ut där jag är, del 17

 


 

Tyvärr är jag fortfarande förkyld så mina foton
 är tagna idag från mitt fönster och jag bor
på Södertörn, alltså söder om Stockholm.

HÄR

kan du se hur det ser ut de andra hos alla de andra som är med i

__________________________________________________________

 Alla bokvänner ni har väl inte missat att anmäla er till min
boktävling där du kan vinna en av de tre böckerna jag
lottar ut fram till kl 23.59 i kväll den 14 okt. anmäl er
HÄR
Lycka till och alla är välkomna att delta!
_________________________________________________

12 kommentarer:

mammakero sa...

Den första bildens flammande färger är fantastisk! Trädgården hos mej ligger söder om Vänern.
Fin triss!

Eva Trillian sa...

Fina vyer från ditt fönster!
Krya på dig!

Maria sa...

Vackra höstvyer!
Krya på Dig!

Mina fotostunder sa...

Riktigt härliga höstbilder!

Anonym sa...

Höst är fint men kallt och regnigt.
Jag hade också en förkylning på gång men tog massa vitlök, så nu är det lite bättre.
Mia

Marit Johansson sa...

Fina färger, krya på dig!

Karoleen sa...

Vackra eldiga höstiga bilder =) Riktigt läckert! =)

Anni sa...

Det är ju tur att du har så vackert utanför ditt fönster, stackare. Krya på dig nu, och orkar du inte på torsdag så är det ingen brådska för mig - vi tar det när du är frisk och orkar (även om jag vet att du är grymt nyfiken!!!)
Du har väl sett mitt sms?
Kram!

tankar från mitt fönster sa...

Vilka fina foton av de vackra höstfärgerna! Hoppas förkylningen snart är väck.
kram

Carpe Diem. sa...

Vad vackert det är utanför dit fönster! Går alldeles utmärkt att fota genom fönster! Jag har jagat älgar och andra vilddjur (hundar) genom fönstren. =D
Vi har haft så där vackert här oxå, men nu ligger allt på backen. Och i morse var det faktiskt lite halkigt på hundpromisen.
Krya på dej nu!
Kram

Anonym sa...

De blev vackert genom fönstret åxå!!! Krya på dej!

Vicky M sa...

fint iaf :)
http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2012/10/fototriss-hosten.html