söndag 21 mars 2010

Det kom ett mail...


...till mig angående min bokring "Pockethexorna på utflykt".

-"Hej på dig.
Äntligen tar jag mig i kragen och berättar för dig vad som hände med min andra bok som jag fick utav dig.
Asgrimssons "Glasbruket". Jag lämnade den ju i fikarummet på jobbet och den försvann därifrån. Det visade sig vara min goa kollega som plockat med den hem till sin fru men tyvär hade hon redan läst den och han lämnade tillbaka den till mig. Ingen annan visade något intresse för den, så i tisdags tog jag med den till Eurostop på Arlandastad
www.arlandastad.eurostop.se/ och lade den inne på den fräscha damtoaletten.
Bifogar bildbevis på detta :) Tyvär blev bilderna i suddigaste laget, men jag hoppas någon duger i varjefall.
Ska förmodligen dit på shoppingrunda i helgen och tar mig en titt om den ligger kvar *ler*

Kramar"


Så om ni är lässugna och vill vara med i Pockethexans egna bokring för att själv kunna bli kallad Pockethexa, då är det dags att kika förbi Arlanda stads Eurostop och deras damtoalett!

Här

1 kommentar:

Anonym sa...

exaktemente :)