fredag 19 mars 2010

Fredags Färger

v. 11
Gul
Turkos

7 kommentarer:

Bibban sa...

Mannen där känns lite bekant, är det inte vikingen i egen hög person ?
Kram På dig

Elle sa...

Vissa motiv är oumberliga...*ler*

Önskar dig en jätteskön fredag!
Kram Elle

Elle sa...

Tja, synd om er i vita Sverige...*lätt skadeglad*
fast nån jäkla fördel ska jag väl ha av att bo i Tyskland? *blink*
(Detta kommer jag säkerligen att bli straffad för nu, med den värsta snöstormen i april sen 200 år eller så....*haha*)

Om den oumberlige stod där av "misstag" eller "passade in" eller kanske t o m försöker se ut som om "jag-står-här-av-en-ren-tillfällighet-och-dricker-och-har-inte-alls-ställt-mig-här-extra-för-att-propagera-för-min-senaste-blogg-president-vikinga-kampanj-eller-liknande"...kan ju diskuteras! *ler*

(Oj, får jag problem nu om han skulle läsa detta...?)

Kram Elle

Anni sa...

fniss, det tog ett tag innan jag hittade det gula ;-)

Moa sa...

Vilken härlig bild.. vill vara på den stranden just nu..=)).. Vilka härliga funderingar du hade hos mig.. men tycker du inte vi är lite så.. blommar ut i all vår prakt när sommar o sol kommer. Vintertid är vi tråkiga och glåmiga och sitter mest inne eller är det bara jag som är så tråkig? *smile*.. ha en härlig helg..Moa

Alfred & Sara sa...

Hej Pockethexa!

Tack för kommentaren på min blogg. Jag har skrivit svar i inlägget.

Mvh,
SweDane

Resa med Herbert sa...

Hej!

Ja, jag känner oxå igen den av den gula drycken intagande. Och visst färgerna har du.

Må gott, önskar Irene