torsdag 1 april 2010

Skärtorsdag!!!

..och Finlands nationaldag!





...april,april!!



Nej men det är Pockethexornas dag!!!


Så hallå alla Pockethexor, har ni laddat kvastarna för vi möts ju på pocketberget ikväll på vår utflykt, där vi dricker champagne och läser våra älskade pocketar!!!

Nu är det inget aprilskämt, utan om ni vill vara med i Pockethexornas bokring och själva bli en Pockethexa skriv då till pockethexan@live.se och lämna namn och adress så får du hem en "hemlig"pocket som du sen recenserar här på bloggen och efter det lämnar vidare hexpocketen till en ny läsare. Ha en riktigt bra dag och en ännu härligare påsk!
/från Pockethexan själv! <;D

4 kommentarer:

Elle sa...

Finlands nationaldag...
och jag letade efter mitt finska ordförråd i hjärnan. När jag gick i skolan hade vi många finska elever och man snappade upp ett eller annat ord av dem. Som tur var det ett aprilskämt, för de ord jag kan på finska är inte rumsrena! *fniss*

Jag klarar inte av att flyga upp till Sverige med kvasten. Dels lider jag ju som sagt av höjdskräck och dessutom har vi det rätt blåsigt och jag får ingen starttillåtelse av flygtornet!
Men jag önskar er en skön skärtorsdag ändå!
Kram Elle

Tångsnällans blogg sa...

Glad Påsk! Skärtorsdag ja....och så har vi den här......inte skära bara rispa! :)

Annika sa...

Hej! Jag har sett ditt namn förekomma i samband med bloggtävlingar och vill därför be dig kika in hos mig. Har tre aktiva tävlingar och många på ingång! Var gärna med o tävla, finfina grejjer finns att vinna, och upp kommer det komma saker inom både barn, inredning, kläder m.m ! BL är ju bara ett tips ;)
Bloggen finns på http://nilssonpettersson.blogg.se

Angelica sa...

Glad Påsk sötis!!! Det måste vara fullt upp för dig i dagarna nu *skrattar* men hoppas att du hinner med godis, god mat och massor med annat skoj under helgen ändå!

Tusen kramar från Mallorca!

Angelica