tisdag 13 april 2010

Tisdags Tema

v. 15 Siffror

7 kommentarer:

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hej!
Vilka sötnosar!
Gillar din tolkning, mycket ;)!
Ha en fin tisdag!
Xini Björnmamman

Elle sa...

Tå töta!!
Dessa underbart kramgoa gullisar får jag inte visa min lilla dotter! Jag är glad att hon för tillfället "bara" vill ha en häst. *ler*
De är verkligen ursöta och det är tur att jag bara ser dem på bild, annars hade jag väl smugglat med mig en under jackan! (sådan dotter, sådan mor?)

Ha en skön dag!
Kram Elle

Anni sa...

Underbart!

Tångsnällans blogg sa...

Vilka sötnosar!!

Pialotta sa...

Ser en skymt av reklambladet.. siffror från Elgiganten kanske som jag oxså läste idag. Fint foto med din goa vovve:)
Ha de gott i solen:)

Viola sa...

Ja hade jag inte redan är liten "sån" (dvs hundvalp) så skulle jag ha kunnat nappa=)

Snygg tolkning/ Viola

"Lillagul" sa...

Åh , helt ljuvliga små sötnosar !