onsdag 8 september 2010

Ordlös Onsdag

v.36 Vattendroppar

11 kommentarer:

Pialotta sa...

Underbar bild på stora havetdroppar.. gillar din något originella bild:)

Elle sa...

Nu hamnade man mitt i den varma sommaren igen!! *ler*
Härlig bild!

Kul att du skriver inlägg själv igen, jag antar att din oumberlige make nu har kört till jobbet, eftersom du har händerna fria till att skriva - istället för att ständigt dra honom i öronen! *blink*
Ha en skön dag!
Kram Elle

Elle sa...

...fast "skriver" kanske var fel ordval, det här var ju ett ordlöst inlägg...*ler*

Cecilia Artista sa...

Här blev det riktigt stora droppar! Fin bild!

Anni sa...

mmm, friskt, kallt, klart, vackert!

Och nästa gång du är vid mässhallarna måste du komma riktigt nära den där ljus-& vatteninstallationen - den är verkligen häftig!

Marie//Tekla Maräng sa...

Ser så varmt och inbjudande ut så jag tycker vi slänger hos i och badar.
Kram:)

Misswhatsit sa...

Vilka härliga droppar! Man längtar tillbaka till sommar och bad.:)

Erik "Semlan" sa...

Är det handtvätt efter nyrensad fisk på bryggan? Vilka fina sommardroppar! Ser inbjudande ut.

tankar från mitt fönster sa...

Vackert - jag längtar till tystnaden vid vattnet. Skönt att låta bilden tala, det behövs inga ord!
kram

Lisa sa...

Snygg bild!

Maria sa...

Böljan blå... Vilken sommar och än är det inte slut på värmen, i alla fall inte här.
Tack så mycket för din fina ide om att fota byn eller staden jag bor i. Det skall jag göra innan jag flyttar:)