onsdag 29 september 2010

Ordlös Onsdag

v.39 Fynd

10 kommentarer:

Lisa sa...

Hihi det ansiktsuttrycket var verkligen härligt. Fyndig tolkning på temat! ;)

Elle sa...

En bild säger mer än tusen ord - och det stämmer nog.
Snacka om härlig reaktion! Jag antar att fyndet var lyckat!

Ha en fin dag!
Kram Elle

Anni sa...

Oj, så nyfiken jag blir! Vad fanns i påsen?

sinneskatten sa...

Sicken liten sötnos, undrar just vad hon hittat?

Pysselfarmor sa...

AaAaaaaahhhhhhhhhhhhhhh

jag fick DEN!

Superhärlig bild!

Susanne sa...

Vilket härligt ansiktsuttryck! Det här barnet har helt klart stött på ett fynd ;)

Freedomtravel sa...

Skön min! Man blir ju väldigt nyfiken på vad det finns i paketet. Det känns som att "en sån där vill jag oxå ha"... Men det kanske krävs nåt annat för att jag ska göra samma min...? ;)

Ann-Mari sa...

Suverän bild till temat! Ett fynd att fånga ett sådant ögonblick!

Freedomtravel sa...

Tack för att du frågar! Det skulle vara kul att gästrecensera en bok, det gör jag gärna! Några önskemål? Nytt eller gammalt? Bild? Jag ska fundera lite och återkommer :)

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej igen, du får gärna göra en lista. Det har andra gjort. Och det betyder, med stor sannolikhet, 5 nya underbara blogg-bekantskaper för mig att utforska :-)

Håller tummarna för din vinst i min greengate-tävking nu!!!

Kram helena /franska liljan