onsdag 22 september 2010

Ordlös Onsdag

v. 38 Kontraster

5 kommentarer:

Elle sa...

Nytt höstmode i Sverige...?? *ler*

Här behöver vi för tillfället inga regnkläder, solen skiner och jag bara njuuuuter!!!
Ha en skön kväll!
Kram Elle

Misswhatsit sa...

En rolig bild. Där har vi definitivt kontraster.:)
Ha det gott!

Anni sa...

Trodde att jag skulle få se bilden större om jag klickade på den, men ack så jag bedrog mig!
Mina stackars barn som inte har fått gå på grönan i år heller - nu stänger de väl snart?

Där vill man INTE ha regnkläder!

Kerstin sa...

Det var verkligen kontraster. Fint fångat. :)
Blomman som slingrar sig runt staketet i min bild har inte fått nån hjälp av mig. Den växte så där vackert av sig själv. :)

Tove sa...

Tycker också det var en rolig bild! Det finns ju inget dåligt väder...
Ha en bra dag!