söndag 6 februari 2011

Min "lilla"dotter

Min älskade 17-åriga dotter!

....hon har varit till en fotograf och tagit bilder till en portfolio,
för hon har blivit tillfrågad om att bli fotomodell.


Hon den lilla, hon som alldeles nyss såg ut så här!
Nyss och nyss, 17 år sen och det var dags för att gå ut och åka pulka...



Då det är lite svårt att tänka sig att överst på önskelistan till jul stod det, navelpiercing...


































...vilken tur att det fortfarande är kul att baka pepparkakor och att gå ut i snön med kompisar!
För då känner inte jag mig så gammal!

2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Önskar vackra dottern lycka till! Underbar bild för portfolio!

PS Jag har läst den andra boken, redan ett tag sedan - jag har bara svårt att lämna den någonstans ;-).
Du får nog ett e-mail endera dagen :-D
kram, Ann-Mari

Anonym sa...

Grattis!
Du vann mitt bokstavshänge på min blogg..
www.improveme.se/gniztra.
Behöver din adress:-)